Beskrivelse
Kommunikations- og kampagneplanlægning.
Tilrettelæggelse af information er målrettet studerende, undervisere, forskere og praktikere inden for strategisk kommunikation, og fokuserer på teorier og fremgangsmåder, der er fælles for al strategisk kommunikation, uanset om det drejer sig om helhedskommunikation, integreret kommunikation, virksomhedskommunikation, markedskommunikation, reklame, information, intern eller ekstern, kommerciel eller ikke-kommerciel, privat eller offentlig kommunikation. Den lægger betydelig vægt på den praktiske anvendelse af teorier og principper.
Bogen hjælper dig med at navigere gennem de mange faser og beslutninger, der er involveret i kommunikationsarbejdet. Bogen er målrettet studerende, undervisere, forskere og praktikere inden for strategisk kommunikation.
Gennem mange år har bogen stået som en klassiker på kommunikations- og medieuddannelserne, og den har haft en markant indflydelse på kommunikationsbranchen i Danmark. Denne 5. udgave løfter arven og fastholder den grundlæggende tankegang og tilgang fra tidligere udgaver, men justerer og tilpasser begrebsapparatet til de ændrede vilkår inden for strategisk kommunikation.
Omslagsgrafiker: Kit Hansen
Tegnet af: Kit Hansen
Fagredaktør: Heidi Hansen
Yderligere information
Serie | MarkedskommunikationStrategisk Kommunikation |
---|---|
Forfatter(e) | Ole E. Andersen Lisbeth Thorlacius Heidi Hansen Peter Lind Nielsen Henrik Lindberg Rasmus Gahrn-Andersen Søren Vigild Poulsen |
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Samfund Og Historie |
Udgivelsesdato | 28/01/2025 |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788702339123 |
ISBN-10 | 8702339123 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 5 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 460 |
Genveje | Markedskommunikation - BøgerStrategisk Kommunikation - Bøger |
Tags | Tilrettelæggelse Af Information, Bøger, Bog |