Beskrivelse
Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.
Yderligere information
Serie | Markedskommunikation |
---|---|
Forfatter(e) | Sine Nørholm Just Simon Torp Kristian Eiberg Erich Kaare Karsholt |
Kategori | Studiebøger |
Forlag | Samfundslitteratur |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788759316139 |
ISBN-10 | 8759316136 |
Indbinding | Paperback |
Udgave | 1 |
Oplag | 4 |
Sidetal | 487 |
Dimensioner | Bredde: 17.4Cm - Højde: 23.9Cm |
Genveje | Markedskommunikation - Bøger |
Tags | Markedskommunikation I Praksis, Studiebøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |