Januar Udsalget slutter snart
close

Digital Marketing Og Kommunikation - Ezio Pillon - Bog

Indbinding: Hæftetinfo
369,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.773 anmeldelser

Beskrivelse

Digitaliseringen har en gennemgribende betydning for mennesker og den verden, vi lever i, og dermed også for marketing generelt og markedskommunikation specielt.

Digital marketing og markedskommunikation kombinerer klassisk markedskommunikation med digital marketing og giver læseren hands-on-opgaver og værktøjer til at arbejde med moderne marketing og markedskommunikation i praksis. I de første tre kapitler beskriver og forklarer bogen generelle teorier og modeller. Derefter fokuseres der på den operationelle del af digital marketing og tværmedial markedskommunikation. Kapitel 15 præsenterer en række emner, forfatterne mener, vil præge den umiddelbare fremtid.

Afslutningsvis indeholder bogen og det tilhørende website en række cases, som illustrerer det gennemgåede stof.

Bogen er rettet mod videregående uddannelser, fx multimediedesigner og markedsføringsøkonom samt til kommunikationsfag på universiteterne.

Om forfatterne

Ezio Pillon er cand. mag. fra Københavns Universitet. Han er lektor på Cphbusiness i bl. a. digital marketing og ekstern lektor på Københavns Universitet i bl. a. tværmedial kommunikation samt konsulent indenfor visuel identitet.

Nana Emilie Grew er uddannet cand. merc.(kom) fra CBS i 2008 og har undervist på Cphbusiness siden 2015 indenfor primært digital marketing, e-handel og markedskommunikation. Inden da arbejdede hun i mediebranchen i 7 år inden for marketing, forretningsudvikling og projektledelse.

Yderligere information

Oprindelig titelDigital Marketing Og Markedskommunikation
SerieMarkedskommunikationOnline Markedsføring
Forfatter(e)Ezio Pillon Nana Emilie Grew
KategoriBøger
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet