Januar Udsalg - se alle tilbud
close

Tværmedial Markedskommunikation - Henrik Lindberg - Bog

Indbinding: Hæftetinfo
449,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.349 anmeldelser

Beskrivelse

Videregående uddannelser.

Tværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervskommunikation.

Kommunikationen foregår på tværs af mange forskellige medier og platforme i et samspil mellem offline og online kanaler – derfor kaldes den tværmedial. Markedskommunikation handler om virksomhedens interaktion med både nye og eksisterende kunder samt med alle andre interessenter.

Forfatterne af bogen giver en opdateret og letforståelig introduktion til de mange aspekter af dette dynamiske felt. Markedskommunikation er ikke statisk, men et dynamisk vidensfelt, der spænder fra strategi til konkrete kampagner.

I denne 2. udgave finder du ny viden samt redigerede og opdaterede kapitler. Der er blandt andet mere fokus på bæredygtighed og hvad det betyder for virksomhedens kommunikation, samt grundige opdateringer af kapitlerne om sociale medier med fokus på at blive endnu mere hands-on.

Om forfatterne

EZIO PILLON er cand. mag. fra København Universitet. Han er lektor emeritus fra Cphbusiness og ekstern lektor fra Københavns Universitet. Han er konsulent indenfor bl. a. tværmedial markedskommunikation og humanistisk entrepreneurship.

NANNA EMILIE GREW er uddannet cand. merc.(kom) fra CBS i 2008. Hun er lektor på Cphbusiness og ekstern lektor på Københavns Universitet og underviser i marketing og kommunikation.

Omslagsgrafiker: Pihl-Grafisk Design v/Trine Louise Pihl Hansen

Tegnet af: Louise Perlmutter

Yderligere information

SerieMarkedskommunikation
Forfatter(e)Henrik Lindberg Ezio Pillon Nana Emilie Grew
KategoriBøger
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788702393750
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet