Januar Udsalg - se alle tilbud
close

Markedskommunikation Og Medieplanlægning - Kim Skjoldborg - Bog

Indbinding: Hæftetinfo
419,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.349 anmeldelser

Beskrivelse

Markedskommunikation og medieplanlægning giver en grundig både teoretisk og praktisk introduktion til alle faser af en virksomheds markedskommunikation. Bogen har fokus på budskabet, målgruppen og medievalget, de tre elementer med afgørende indflydelse på markedskommunikationens effektivitet og gennemslagskraft.
Bogens strategiske tilgang til markedskommunikation og medieplanlægning sætter læseren i stand til at planlægge, producere og gennemføre markedskommunikation med størst mulig effekt. Bogen tilbyder vigtig viden om medieforbrug, udvalg af mediegrupper samt gennemgang af alle væsentlige mediegrupper.
Bogen er til studerende på bachelor- og kandidatuddannelserne inden for marketing, medier og journalistik. Derudover er den relevant for folk, der arbejder professionelt med markedskommunikation og medier.

Redaktør: Henrik Scherning

Yderligere information

SerieMarkedskommunikation
Forfatter(e)Kim Skjoldborg
KategoriStudiebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788759329405
ISBN-108759329408
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet