Beskrivelse
Markedskommunikation beskriver virksomhedernes kommunikation med samfundet – og dermed også kunderne.
Materialet gennemgår kort og præcist forskellige former for kommunikation. De teoretiske pointer illustreres med aktuelle eksempler. Der er formuleret tjekopgaver og opgaver til alle kapitler, så eleverne har mulighed for at arbejde selvstændigt med stoffet.
I Markedskommunikation finder du blandt andet materiale om sociale medier, online markedsføring, big data, oplevelsesbaseret kommunikation, kultur og reklamer, etik i markedsføring og reklameanalyse.
Udgivelsen klæder eleverne på til at analysere reklamer og kommunikation – og til at kreere egne kampagner.
Yderligere information
Serie | MarkedskommunikationOnline Markedsføring |
---|---|
Forfatter(e) | Morten Haase Michael Bregendahl Jan Halberg Madsen |
Kategori | Studiebøger |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788761693457 |
ISBN-10 | 8761693456 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 4 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 310 |
Genveje | Markedskommunikation - BøgerOnline Markedsføring - Bøger |
Tags | Reklame, Markedsføring, Markedskommunikation, Medier, Kommunikation, Internet, For Gymnasiale Uddannelser, Lærebøger, Markedskommunikation, Studiebøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |