Januar Udsalget slutter snart
close

Introduktion Til Digital Marketing Og Tværmedial Kommunikation - Ezio Pillon - Bog

Indbinding: Hæftetinfo
239,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.773 anmeldelser

Beskrivelse

’Introduktion til digital markedsføring og tværmedial kommunikation’ har til formål at introducere studerende og virksomheder for de centrale aspekter og termer indenfor feltet.

Målet er at give en bred basisviden i digitale medier, sådan at læseren vil kunne udvikle og implementere digitale markeds-føringsaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset virksomhedens ressourcer samt markedsbehovet.

Den primære målgruppe er studerende på markedsførings-økonomuddannelsen og universitetetsuddannelser i kommunikation.

Yderligere information

SerieOnline Markedsføring
Forfatter(e)Ezio Pillon Michael Vodder
KategoriBøger
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788741256788
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet