Januar Udsalget slutter snart
close

Sociale Medier - Hans-Christian Christiansen - Bog

Indbinding: Hæftetinfo
419,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.773 anmeldelser

Beskrivelse

Sociale medier er en praksisnær introduktion til kommunikation og markedsføring på sociale medier. Læseren introduceres til centrale kommunikationsteorier og metoder, der er anvendelige til såvel analysen som udarbejdelsen af sociale medie-strategier.

Bogens forfattere, der henter deres erfaring fra praksis, undervisning og forskning, illustrerer forklaringsmodellerne med eksempler og cases. Sociale medier henvender sig til to overordnede målgrupper: dem, der har brug for at danne sig det store overblik over mediernes baggrund og forskelligartede styrker og svagheder (som for eksempel undervisere og instruktører), og dem, der overvejer at anvende en eller flere sociale medieplatforme i praksis. I otte kapitler gennemgår lærebogen:

• Sociale medier – en introduktion

• Analyse af sociale medier

• Social media-strategi

• Ledelse i en 2 .0-verden

• Brand communities

• Møder mellem mennesker – offline og online

• Markedsføring på sociale medier

• Nyhedsformidling på sociale medier

Bogen er rettet mod erhvervsuddannelse og videreuddannelse og passer bl. a. til Akademiuddannelsen i Sociale medier. Den passer desuden til læreruddannelsen samt tilvalgsfag i Medier ved universitetet.

Fagredaktør: Hans-Christian Christiansen;Gitte B. Rose

Yderligere information

SerieMarkedsføring På Sociale MedierOnline MarkedsføringSociale Medier
Forfatter(e)Hans-Christian Christiansen Trine-Maria Kristensen Gitte B. Rose Troels Pleimert Lars Funck Kristensen Hanne Laursen Rikke Bjergaard Dinnetz
KategoriBøger
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788702364149
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet