Beskrivelse
Lær at bruge en gammel profession til at sprede dine gode historier i en ny tid.
Lær at bruge en gammel profession til at sprede dine gode historier i en ny tid.
Bogen giver dig en indføring i de klassiske PR-discipliner og forklarer, hvordan du integrerer de seks vigtigste sociale medier i dit PR-arbejde. Trin-for-trin-guides og tjeklister gør samtidig bogen til et nyttigt opslagsværk i hverdagen.
’Sådan får du omtale med PR og sociale medier’ er en grundbog i moderne PR-arbejde. Her får du en lang række opskrifter på brug af både off- og online-medier, og på hvordan de spiller succesfuldt sammen. Bogen gennemgår alle de klassiske PR-discipliner og sociale medier ét for ét og har desuden oversigtskapitler og generelle afsnit om det flerstrengede PR-arbejde – hele tiden med fokus på, hvordan du får succes med det i praksis.
Vejleder dig trin for trin
Konkrete værktøjer og Sådan-gør-du-guides vejleder dig i alt fra de indledende, strategiske planlægningsfaser, til du trykker send, upload eller poster et indlæg. Du får baggrundsviden, indsigt og velafprøvede PR-redskaber, som er lige til at gå til. Du lærer blandt andet om:
Yderligere information
Serie | Sociale MedierStorytelling |
---|---|
Forfatter(e) | René Hjetting |
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Erhverv |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788797203514 |
ISBN-10 | 8797203513 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 2 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 164 |
Dimensioner | Bredde: 15Cm - Højde: 21.2Cm |
Genveje | Sociale Medier - BøgerStorytelling - Bøger |
Tags | Pr, Omtale, Kommunikation, Marketing, Presse, Sådan Får Du Omtale Med Pr Og Sociale Medier, Bøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |