Beskrivelse
Facebook og LinkedIn.
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet. Bogen indeholder blandt andet: de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd kommunikationsteorierne, paid, owned og earned media, parametermix samt customer engament cyklus markedsføringsplanlægningen herunder mobil markedsføring principperne for influencer-markedsføring metrics – hvordan måler du resultatet af din markedsføring konkret gennemgang af hvordan du opbygger en kampagne på Facebook og LinkedIn inkl. eksempler.
Bogen indeholder også et særligt og unikt indblik i, hvordan en influencer (PlantBasedBirdie) har opbygget sin følgergruppe og arbejder i det daglige. Den er rettet mod videregående uddannelser i både marketing og kommunikation.
Tegnet af: Lymi DTP-service
Yderligere information
Serie | LinkedinMarkedsføring På Sociale MedierSociale Medier |
---|---|
Forfatter(e) | Kenneth Dosanjh Halfdan Moth Timm Alberte Hall |
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Erhverv |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788741278360 |
ISBN-10 | 8741278360 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 1 |
Oplag | 2 |
Sidetal | 208 |
Dimensioner | Bredde: 17.4Cm - Højde: 1.1Cm |
Genveje | Linkedin - BøgerMarkedsføring På Sociale Medier - BøgerSociale Medier - Bøger |
Tags | Introduktion Til Markedsføring På Sociale Medier, Bøger, Bog |