Januar Udsalg - se alle tilbud
close

Introduktion Til Markedsføring På Sociale Medier - Kenneth Dosanjh - Bog

Indbinding: Hæftetinfo
289,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.381 anmeldelser

Beskrivelse

Facebook og LinkedIn.

Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet. Bogen indeholder blandt andet: de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd kommunikationsteorierne, paid, owned og earned media, parametermix samt customer engament cyklus markedsføringsplanlægningen herunder mobil markedsføring principperne for influencer-markedsføring metrics – hvordan måler du resultatet af din markedsføring konkret gennemgang af hvordan du opbygger en kampagne på Facebook og LinkedIn inkl. eksempler.

Bogen indeholder også et særligt og unikt indblik i, hvordan en influencer (PlantBasedBirdie) har opbygget sin følgergruppe og arbejder i det daglige. Den er rettet mod videregående uddannelser i både marketing og kommunikation.

Tegnet af: Lymi DTP-service

Yderligere information

SerieLinkedinMarkedsføring På Sociale MedierSociale Medier
Forfatter(e)Kenneth Dosanjh Halfdan Moth Timm Alberte Hall
KategoriBøger
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788741278360
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet