Beskrivelse
Din praktiske guide til online markedsføring
Online markedsføring er et område i konstant udvikling. Nye idéer, værktøjer og trends bryder insisterende frem hvert eneste år. Hvis duer ny inden for området, kan det derfor være svært at vide, hvor du skal sætte ind, og hvordan du kommer sikkert fra start.
For hvad indebærer arbejdet med online markedsføring egentlig? Hvordan kommer du på side 1 på Google? Hvordan ved du, om besøgende kan finde rundt på din hjemmeside? Hvad kræver det at arbejde med markedsføring på de sociale medier? Og hvordan får du succes med dine nyhedsbreve?
Med ”Online markedsføring – Den store grundbog” får du en praktiskguide, som du kan have ved hånden, når du giver dig i kast med værktøjer, metoder og programmer inden for online markedsføring. I bogen vil du bl. a. lære om:
Yderligere information
Serie | Online MarkedsføringSociale Medier |
---|---|
Forfatter(e) | Anders Hingeberg Camilla Kjærsgaard Pedersen Jakob Hebsgaard |
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Erhverv |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788799760589 |
ISBN-10 | 8799760584 |
Indbinding | Paperback |
Udgave | 6 |
Oplag | 2 |
Sidetal | 472 |
Dimensioner | Bredde: 15.8Cm - Højde: 23.1Cm |
Genveje | Online Markedsføring - BøgerSociale Medier - Bøger |
Tags | Digital Markedsføring, Online Markedsføring, E-Handel, Google Ads, Seo, Søgemaskineoptimering, Google Analytics, Sociale Medier Markedsføring, Some, Social Media, E-Mail Markedsføring, Konverteringsoptimering, Online Strategi, Digital Strategi, Online Markedsføring, Bøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |