Januar Udsalget slutter snart
close

Markedsføring - Jens Graff - Bog

Indbinding: Paperbackinfo
529,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.773 anmeldelser

Beskrivelse

Teori og praksis.

Markedsføring - Teori og praksis er en grundlæggende indføring i centrale begreber, modeller og teorier inden for markedsføring. Digital markedsføring, sociale medier og digitalisering ses som en integreret del af markedsføringsaktiviteterne.

Bogen er struktureret som en traditionel markedsføringsplan. Det giver et naturligt flow, som letter forståelsen af indholdet. Bogen har fokus på det indlæringsmæssige og den konkrete brug af teorien i praksis.

Bogens forfattere er undervisere, forskere og praktikere, der alle har et skarpt blik for markedsføringspraksis hvordan man i praksis kan arbejde med fagets teorier og modeller.

Markedsføring - Teori og praksis
er til studerende på diplom-, akademi- og bacheloruddannelserne på de danske business colleges og handelshøjskoler.

Yderligere information

SerieOnline Markedsføring
Forfatter(e)Jens Graff
KategoriStudiebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788759328781
ISBN-108759328789
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet