Beskrivelse
Sæt retning, tiltræk kunder, og stå stærkere.
Denne bog handler om at definere din virksomheds unikke fortælling – virksomhedens kernefortælling – så du kan sætte retning, tiltrække kunder og differentiere virksomheden fra dine konkurrenter.
En stærk kernefortælling sætter retning, skaber sammenhæng og gør det muligt at skille sig ud i en verden præget af konstant forandring og øget konkurrence. Kernefortællingen skaber en rød tråd på tværs af aktiviteter som branding, markedsføring, intern kommunikation og strategisk ledelse. Men det kan være udfordrende at finde frem til virksomhedens særlige dna og få formuleret en tydelig kernefortælling. Ofte fordi fokus overskygges af den daglige drift, hjemmeblindhed eller manglen på tid og kompetencer.
Denne trin-for-trin guide hjælper dig med at identificere virksomhedens særlige styrkepositioner, dna og fortælling – på en enkel og effektiv måde. Bogen fører dig gennem en inspirerende og struktureret proces, der kombinerer relevante eksempler, målrettede øvelser og brugbare værktøjer.
Det handler ikke kun om at beskrive, hvad virksomheden gør, men om at afdække og formidle, hvorfor den eksisterer, og hvilken værdi den skaber for kunder, medarbejdere og resten af omverdenen.
Bogen henvender sig til iværksættere, soloselvstændige og ledere i mindre og mellemstore virksomheder, der ønsker at styrke deres virksomheds fortælling og positionering. Men er lige så relevant for større organisationer, der har behov for at forny deres dna og skabe en mere klar og fokuseret kommunikation. Uanset udgangspunktet hjælper denne bog med at gøre processen overskuelig og inspirerende.
Omslagsgrafiker: Malene Vinther
Yderligere information
Forfatter(e) | Mette Dahl Juelner |
---|---|
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Erhverv |
Forlag | Content Publishing |
Udgivelsesdato | 01/05/2025 |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788794205917 |
ISBN-10 | 8794205914 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 188 |
Dimensioner | Bredde: 15.5Cm - Højde: 22Cm |
Tags | Kernefortælling, Virksomheds-Dna, Strategisk Ledelse, Kommunikation, Branding, Markedsføring, Intern Kommunikation, Storytelling, Virksomhedens Kernefortælling, Bøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |