Beskrivelse
Som begreb er storytelling for alvor kommet på erhvervslivets dagsorden i debatten om, hvordan virksomheder kan opbygge stærke virksomhedskulturer og skabe troværdige brands. Mange virksomheder er dog stadig i tvivl om, hvordan storytelling kan gøre en forskel i deres organisation og øge de finansielle resultater: Hvorfor overhovedet fortælle historier? Hvad er en god historie? Og hvordan fortæller man den, så den udvikler virksomheden og definerer brand'et?
Denne bog er skrevet af praktikere til praktikere og studerende. Med autentiske eksempler samt konkrete og simple anvisninger og værktøjer giver bogen viden om og inspiration til, hvordan enhver virksomhed kan anvende storytelling som et strategisk værktøj til at frigive organisationens energi og styrke brandet - internt såvel som eksternt.
Yderligere information
Serie | Storytelling |
---|---|
Forfatter(e) | Klaus Fog Christian Budtz Philip Munch |
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Erhverv |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788759314074 |
ISBN-10 | 8759314079 |
Indbinding | Indbundet |
Udgave | 2 |
Oplag | 5 |
Sidetal | 255 |
Dimensioner | Bredde: 17.6Cm - Højde: 23.5Cm |
Genveje | Storytelling - Bøger |
Tags | Mærkevarer, Virksomheder, Branding, Historiefortælling, Markedsføring, Virksomhedsledelse, Ledelse, Storytelling, Bøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |