Beskrivelse
Fortæl, giv mening og bliv husket.
FORTÆL, GIV MENING OG BLIV HUSKET
Mød virksomheder som eksempelvis Geranium, Forsvaret og Naviair, når de fortæller, hvorfor og hvordan de bruger strategiske historier i hverdagen – og at ægte, sandfærdige og menneskelige fortællinger ofte når langt længere ud end tal, procenter og kønsløse KPI’er.
”Cut the crap! Hold op med at sige ting, der hverken er interessante eller betydningsfulde. Stop med at fylde vores æter med salgsgas og tomme slogans! Tiden er kommet til nærvær, menneskelige fortællinger, indhold der udfordrer, og hjerter, der banker for noget ægte.”
Sådan indleder forfatteren denne bog, der er summen og maggiterningen af den stadig mere anvendte kommunikationsdisciplin i erhvervslivet: Strategisk storytelling.
Den giver dig tips, tricks og gode råd til, hvordan topchefer, ledere, forskere, sælgere, HR-konsulenter, kommunikationsfolk og mange andre professionelle bevæger mennesker med historier. Hvordan de gør forretningens værdier til meningsfyldte samtaler på gulvet og hverdagens små gerninger til en aktiv del af vejen mod et bedre brand og gladere kunder.
Den talfikserede leder er på vej udDette 392 sider lange værk er håndbogen inden for den strategiske storytelling. Det har til hensigt at hjælpe virksomheder og organisationer med at blive bedre fortællere – og derigennem give deres kunder mulighed for at huske, genfortælle og identificere sig bedre med dem, deres brand, deres produkter og deres medarbejdere. Som en af bogens hovedpersoner siger det:
”Chefer, der ikke er i stand til at fortælle historier, mister rigtig meget. De mister dygtige medarbejdere, vigtig vidensdeling, væsentlige dele af den organisatoriske arv, kunderne og en hel del af bundlinjen. Som jeg ser det, så er storytelling alfa og omega – og det bliver kun vigtigere.”
- Thomas Munk-Larsen, Director of People & Organisation. Struers ApS.
”Strategisk storytelling – fortæl, giv mening og bliv husket” indeholder:
Omslagsgrafiker: Anne Sofie Obel
Omslagsillustrator: Darya Malikova
Illustreret af: Darya Malikova
Fotograf: Bjørg de Meza Espersen
Redaktør: Anja Klemp Vilgaard
Yderligere information
Serie | Storytelling |
---|---|
Forfatter(e) | Anja Klemp Vilgaard |
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Værker |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788799837168 |
ISBN-10 | 8799837161 |
Indbinding | Paperback |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 392 |
Dimensioner | Bredde: 17.3Cm - Højde: 24.1Cm |
Genveje | Storytelling - Bøger |
Tags | Storytelling, Kommunikation, Purpose, Marketing, Branding, Ledelse, Pr, Salg, Strategisk Storytelling I Praksis, Bøger, Bog |