Beskrivelse
Fortæl, giv mening og bliv husket.
FORTÆL, GIV MENING OG BLIV HUSKET
Mød virksomheder som eksempelvis Geranium, Forsvaret og Naviair, når de fortæller, hvorfor og hvordan de bruger strategiske historier i hverdagen – og at ægte, sandfærdige og menneskelige fortællinger ofte når langt længere ud end tal, procenter og kønsløse KPI’er.
”Cut the crap! Hold op med at sige ting, der hverken er interessante eller betydningsfulde. Stop med at fylde vores æter med salgsgas og tomme slogans! Tiden er kommet til nærvær, menneskelige fortællinger, indhold der udfordrer, og hjerter, der banker for noget ægte.”
Sådan indleder forfatteren denne bog, der er summen og maggiterningen af den stadig mere anvendte kommunikationsdisciplin i erhvervslivet: Strategisk storytelling.
Den giver dig tips, tricks og gode råd til, hvordan topchefer, ledere, forskere, sælgere, HR-konsulenter, kommunikationsfolk og mange andre professionelle bevæger mennesker med historier. Hvordan de gør forretningens værdier til meningsfyldte samtaler på gulvet og hverdagens små gerninger til en aktiv del af vejen mod et bedre brand og gladere kunder.
Den talfikserede leder er på vej udDette 392 sider lange værk er håndbogen inden for den strategiske storytelling. Det har til hensigt at hjælpe virksomheder og organisationer med at blive bedre fortællere – og derigennem give deres kunder mulighed for at huske, genfortælle og identificere sig bedre med dem, deres brand, deres produkter og deres medarbejdere. Som en af bogens hovedpersoner siger det:
”Chefer, der ikke er i stand til at fortælle historier, mister rigtig meget. De mister dygtige medarbejdere, vigtig vidensdeling, væsentlige dele af den organisatoriske arv, kunderne og en hel del af bundlinjen. Som jeg ser det, så er storytelling alfa og omega – og det bliver kun vigtigere.”
- Thomas Munk-Larsen, Director of People & Organisation. Struers ApS.
”Strategisk storytelling – fortæl, giv mening og bliv husket” indeholder:
Omslagsgrafiker: Anne Sofie Obel
Omslagsillustrator: Darya Malikova
Illustreret af: Darya Malikova
Fotograf: Bjørg de Meza Espersen
Redaktør: Anja Klemp Vilgaard
Yderligere information
Serie | Storytelling |
---|---|
Forfatter(e) | Anja Klemp Vilgaard |
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Værker |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788799837168 |
ISBN-10 | 8799837161 |
Indbinding | Paperback |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 392 |
Dimensioner | Bredde: 17.3Cm - Højde: 24.1Cm |
Genveje | Storytelling - Bøger |
Tags | Storytelling, Kommunikation, Purpose, Marketing, Branding, Ledelse, Pr, Salg, Strategisk Storytelling I Praksis, Bøger, Bog |
Fremragende
65.432 anmeldelser
Det er et vigtigt princip hos os, at handel på Internettet er nødt til at være hurtigt, sikkert og billigt for kunderne.
Sikkerhed er kolossal vigtig, når man handler på nettet, og vi vægter naturligvis sikkerheden højt. Der er garanti for sikkerheden bag din betaling på Internettet, når du køber hos os, for vores Internet betalingsløsning er godkendt af NETS. Så når du køber og foretager betaling online hos Gucca, er det sikkert.
Der er ingen begrænsninger i returretten. Vi tilbyder 100 dages returret på alle typer varer. Det medfører, at hvis du af den ene eller anden grund ikke ønsker din vare, så returnerer du blot varen, og du vil få dine penge tilbage. Det er altid en god ide at tage kontakt til os, inden du returnerer dit produkt til os.
For os er det vigtigt, at du modtager dit produkt så hurtigt og sikkert som muligt. Hvis din vare er på lager, leverer vi den til dig indenfor 1-2 hverdage. Husk, at du ud for hver enkelt vare har mulighed for at se den aktuelle lagerstatus. Vi sidder klar ved telefonen og på e-mail, hvis du har spørgsmål til lagerstatus og leveringstiden.
Hos Gucca.dk har du mange forskellige betalingsmuligheder at vælge imellem. Du bør naturligvis vælge den betalingsform, der passer lige til dig. Du er altid garanteret en sikker og tryg handel, og det er uanset hvilken betalingsmulighed du ender med at benytte. Benyt det efterfølgende link, for at se hvilke betalingsmuligheder der er tilgængelige. Vælger du betalingskort, så giver det dig den fordel, at vi først trækker penge fra din bankkonto, den dag dit produkt sendes afsted til dig.
Skulle du støde på problemer eller have spørgsmål, når du besøger Gucca.dk, er du selvfølgelig altid velkommen til at skrive eller ringe til os. Vi er ved telefonerne og besvarer e-mails alle hverdage imellem kl. 10-15, og vi er parat til at assistere dig - med et smil og godt humør.
Du har selvfølgelig mulighed for at følge din ordre, når du køber hos os. Når du har fuldendt dit køb, kan du logge ind på din egen personlige ordreside. Her har du mulighed for at se, hvornår dit produkt afsendes. Når forsendelsen forlader vores lager og er på vej til dig, får du en mail fra os.