Beskrivelse
Thought Leadership og Personal Knowledge Management i praksis.
Bogen introducerer til digital videnomsætning og til strategier for, hvordan man som videnarbejder og virksomhed kan udnytte de digitale teknologier på en måde, der gør en reel forskel. Bogen er den første på dansk, der giver medarbejdere og virksomheder redskaberne til at videndele med succes, og som forklarer teorierne bag.
Bogen viser, hvordan man som videnarbejder kan skabe værdi for sit eget eller virksomhedens brand gennem kuratering, hvordan man kan etablere et professionelt brand gennem en content strategi, samt hvordan man kan forholde sig kritisk bevidst til de problemstillinger, der omgærder aktiviteterne på de sociale medier: Det drejer sig dels om juridiske og praktiske spørgsmål, som hvordan man forholder sig til ophavsret og negativ brugerrespons, dels om de negative effekter, som medieinddragelsen kan have for videnarbejderens koncentration og evne til at tænke kreativt og innovativt. De enkelte kapitler bringer konkrete eksempler, der illustrerer videnformidling og Thought Leadership i praksis.
Information omsættes i dag langt hurtigere end for 20 år siden, og digitaliseringen har resulteret i et overflødighedshorn af muligheder for at indhente information og formidle viden. Omvendt har udviklingen også medført et såkaldt information overload – en oplevelse hos den enkelte bruger af, at hans eller hendes kognitive kapacitet drænes af at skulle forholde sig til store mængder af information. Der er derfor i nyere tid opstået en voksende interesse for den værdi og brandingeffekt, som bearbejdning af information, udvikling og deling af viden kan være forbundet med. Dette kommer bl. a. til udtryk inden for teoridannelser om videnledelse og i nyere marketingtænkning, fx med Thought Leadership.
Bogen er opdelt i to dele. Del 1 gennemgår i to kapitler videnledelse og Personal Knowledge Management, mens del 2 er praktisk orienteret og giver en introduktion til, hvordan strategisk arbejde med Thought Leadership og faglig videndeling kan give værdi for videnarbejdere.
Tegnet af: Kit Hansen
Yderligere information
Serie | Sociale Medier |
---|---|
Forfatter(e) | Hans-Christian Christiansen |
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Samfund Og Historie |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788741279404 |
ISBN-10 | 8741279404 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 176 |
Dimensioner | Bredde: 17Cm - Højde: 23.9Cm |
Genveje | Sociale Medier - Bøger |
Tags | Faglig Videndeling På Sociale Medier, Bøger, Bog |
Fremragende
65.363 anmeldelser
Handel på nettet skal være billigt, hurtigt og sikkert for brugerne. Det er noget vi altid har fokus på hos Gucca.
Vi vægter sikkerhed meget højt, da det er noget af det vigtigste at have styr på, når det drejer sig om handel på Internettet. Vores løsning for online betaling er godkendt af NETS, hvilket er din garanti for sikkerheden bag din betaling online. Så når du køber og betaler via nettet hos Gucca, er det sikkert.
Når vi siger 100 dages fuld returret, så mener vi det naturligvis på alle vores varer. Kort sagt medfører det, at hvis du af forskellige grunde ikke ønsker at beholde varen, så returnerer du blot din vare, og vi sender dine penge retur. Du er selvfølgelig velkommen til at tage kontakt til os, såfremt du måtte have spørgsmål, før du sender et produkt retur.
Som vores kunde, skal du naturligvis ikke vente for længe på dit produkt. Vi leverer sikkert og hurtigt. Hvis din vare er på lager, vil du typisk modtage varen indenfor 1-2 hverdage. Der vil aldrig være tvivl om lagerstatus, for det fremgår inden, du foretager en bestilling. Har du fortsat spørgsmål til enten en vares lagerstatus eller leveringstiden, så tag fat i os.
I vores shop har du mulighed for at vælge blandt forskellige slags betalingsmetoder. Her skal du naturligvis gøre brug af den betalingsmulighed, der passer dig bedst. Du handler altid sikkert og trygt, lige meget hvilken betalingsmetode du benytter. Alle vores betalingsmuligheder finder du her. Husk at pengene først trækkes fra din konto, når vi sender dit produkt.
Opstår der problemer, eller har du spørgsmål i forbindelse med dit besøg på Gucca.dk, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os. Du kan ringe eller sende e-mail til os mellem kl. 10-15 på hverdage, og vi tager imod din henvendelse med et smil.
Når du køber hos Gucca, kan du efterfølgende tracke, hvor langt ordren er kommet. Du kan logge ind på din egen ordreside, så snart købet er fuldendt. Fra ordresiden kan du se, hvor langt pakken er kommet. Du får besked via e-mail, når din forsendelse forlader vores lager og er på vej.