Kommunikation Og Salgskanaler - Ole E. Andersen - Bog

Indbinding: Hardbackinfo
469,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 67.187 anmeldelser

Beskrivelse

Dette er en lærebog i markedskommunikation og go-to-market strategier i form af distribution og salgskanaler for både fysiske produkter og serviceydelser på BtC og BtB markeder i en stadig mere digitaliseret verden.

Salgskanaler er valget af de steder, hvor kunden kan købe dit produkt eller serviceydelse, men det handler også i bredere forstand om distribution (place) i marketing-mixet. Bogen beskriver udviklingen i forskellige salgskanaler (fysisk og online) og analyserer distributionsstrategier for BtC og BtB markeder. Et særskilt kapitel omhandler online som salgskanal, herunder fordele og ulemper ved e-handel

Bogen henvender sig især til studerende på marketingorienterede HD- og HA-uddannelser på f. eks. CBS, SDU, Århus Universitet og AUC og til korte videregående uddannelser som Markedsføringsøkonom og serviceøkonom. Den vil også være anvendelig på professionsbacheloruddannelser som grundbog i markedskommunikation samt på kurser og videreuddannelse inden for kommunikation.

Yderligere information

SerieMarkedskommunikation
Forfatter(e)Ole E. Andersen Poul K. Faarup
KategoriBøger
Genre(r)Samfund Og Historie
ForlagHans Reitzels Forlag
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet