Beskrivelse
Dette er en lærebog i markedskommunikation og go-to-market strategier i form af distribution og salgskanaler for både fysiske produkter og serviceydelser på BtC og BtB markeder i en stadig mere digitaliseret verden.
Salgskanaler er valget af de steder, hvor kunden kan købe dit produkt eller serviceydelse, men det handler også i bredere forstand om distribution (place) i marketing-mixet. Bogen beskriver udviklingen i forskellige salgskanaler (fysisk og online) og analyserer distributionsstrategier for BtC og BtB markeder. Et særskilt kapitel omhandler online som salgskanal, herunder fordele og ulemper ved e-handel
Bogen henvender sig især til studerende på marketingorienterede HD- og HA-uddannelser på f. eks. CBS, SDU, Århus Universitet og AUC og til korte videregående uddannelser som Markedsføringsøkonom og serviceøkonom. Den vil også være anvendelig på professionsbacheloruddannelser som grundbog i markedskommunikation samt på kurser og videreuddannelse inden for kommunikation.
Yderligere information
Serie | Markedskommunikation |
---|---|
Forfatter(e) | Ole E. Andersen Poul K. Faarup |
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Samfund Og Historie |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788702308624 |
ISBN-10 | 8702308624 |
Indbinding | Hardback |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 272 |
Dimensioner | Bredde: 17.4Cm - Højde: 24Cm |
Genveje | Markedskommunikation - Bøger |
Tags | Kommunikation Og Salgskanaler, Bøger, Bog |