Black Week - se alle tilbud
close

Moderne Markedsføring - Svend Hollensen - Bog

Indbinding: Hæftetinfo
539,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • historyForlænget Returret Til 31. Januar
Fremragende - 65.363 anmeldelser

Beskrivelse

MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere di­gitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som borgere.

TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Intro­duktion af online forretningsmodeller, der nemt og hurtigt forbinder udbud og efterspørgsel, datadrevne beslutninger, automatisering, hvor det er muligt, effektmålinger på KPI’er i realtid samt Internettet og specielt sociale medier har givet forbrugerne mere indsigt, indflydelse og mulighed for interaktion. Virk­somhederne har fået nye muligheder for bl.a. målrettet individualiseret pro­duktudvikling, kommunikation, dialog og effektmålinger, men samtidig nye udfordringer i form af mere bevidste, velinformerede og utålmodige kunder.

Bogen inddrager både de nyeste marketingbegreber og behandler de klassiske markedsføringsteorier og -modeller ved at justere dem, hvor det er relevant i lyset af de digitale platforme, medier og kanaler. Kundernes og virksomhedernes online tilgængelighed og muligheder på di­gitale kanaler og platforme er medtænkt i alle relevante kapitler, herunder val­get af cases.

PROMOTIONPARAMETEREN i alle dens moderne former er grundigt beskrevet, ana­lyseret og eksemplificeret med udgangspunkt i terminologien paid, owned og earned media. Online promotionformer og de nye implicitte reklameformater som fx branded content, influencers og native advertising er behandlet i særskil­te kapitler.

DENNE 3. UDGAVE er opdateret med de nyeste trends, og den er udvidet med nye kapitler om internationalisering. Der er desuden øget fokus på forretningsfor­ståelsen med inddragelse af Business Model Canvas samt innovation og entre­preneurship. Efter introduktion og diskussion af det grundlæggende koncept om værdiska­belse for kunderne er bogen opdelt i seks dele, der logisk gennemgår alle faser i en markedsføringsindsats:

  • Situationsanalyse, intern og ekstern
  • Målsætninger og strategi, herunder segmentering
  • Internationalisering
  • Værdiskabelse gennem produkt, pris og distribution
  • Værdiskabelse ved kommunikation til og med markedet
  • Evaluering af markedsføringsindsatsen

Bogen er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx rele­vante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser­ne og professionsbacheloruddannelserne.

Tegnet af: Kit Hansen Grafisk Kommunikation

Fagredaktør: Ole E. Andersen

Yderligere information

Forfatter(e)Svend Hollensen Ole E. Andersen Poul K. Faarup
KategoriBøger
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788702317138
ISBN-108702317138
Vis mere
Sikker e-handel

Fremragende
65.363 anmeldelser

Det er et vigtigt princip hos os, at handel på Internettet skal være billigt, sikkert og hurtigt for dig.

Det vigtigste er sikkerheden

Sikkerhed er enorm vigtig, når man handler online, og vi prioriterer selvfølgelig sikkerhed højt. NETS har godkendt vores betalingsløsning, og det fungerer som den grundlæggende garanti for sikkerheden bag din betaling online. Derfor er det at handle og betale hos os altid 100% sikkert.

Gucca yder naturligvis altid 100 dages returret

Vi tilbyder altid 100 dages returret, og det er uanset hvilken vare, du har købt hos Gucca.dk. Kort sagt, skulle du fortryde købet, kan du returnere din vare tilbage til os uden dårlig samvittighed, og herefter vil vi sørge for, at dine penge bliver sendt tilbage. Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte os, såfremt du måtte have spørgsmål, før du sender en vare tilbage.

Sikker levering med lynets hast

Det er vigtigt, at du som vores kunde får tilsendt din vare både hurtigt og sikkert. Vi knokler for, at du modtager din forsendelse indenfor 1-2 hverdage, såfremt varen er på lager. På vores shop fremgår lagerstatus ud for det enkelte produkt, så du kan altid se, om vi har det på lager. Vi sidder klar ved telefonen og på e-mail, hvis du er i tvivl om leveringstid og lagerstatus.

Hvordan ønsker du at betale?

Handler du hos Gucca, så kan vi tilbyde dig at vælge mellem adskillige former for betaling. Her skal du selvfølgelig vælge den betalingsform, der passer lige til dig. Uanset hvad du benytter, kan du føle dig helt sikker og tryg, når du handler hos Gucca. Benyt det efterfølgende link, for at se hvilke betalingsmuligheder du kan benytte. Vær opmærksom på, at betalingskort har den fordel, at det først er på afsendelsesdagen, at vi trækker pengene fra din bankkonto.

Kundeservice - få personlig hjælp

Skulle du støde på problemer eller have spørgsmål, når du besøger Gucca.dk, er du selvfølgelig altid velkommen til at tage kontakt til os. Kundeservice er åben alle hverdage mellem kl. 10-15, og vi er parat til at give dig den assistance, du ønsker, med godt humør og et smil på læben.

Se din forsendelse hele vejen

Når du handler hos Gucca, har du altid mulighed for at følge forsendelsen. Du kan besøge din egen ordreside, så snart dit køb er færdiggjort. På ordresiden har du mulighed for at følge med i, hvornår din pakke er blevet afsendt. Vi sender en e-mail, lige så snart vi har sendt din ordre.

Kundernes vurdering

Bedøm produktet