Methods In Marketing And Service - Jeanette Thomsen - Bog

Indbinding: Hæftetinfo
269,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.813 anmeldelser

Beskrivelse

Metode - til markedsføring og service introducerer til de vigtigste metodiske begreber og teorier og til analyseprocessen. Den er desuden en guide til arbejdet med den gode problemformulering.

Lærebogen skal hjælpe den studerende til at reflektere over en given problemstilling og identificere det korrekte problem. Dernæst er det hensigten, at den studerende skal kunne anvende de rigtige metoder til at løse problemet og være i stand til at præsentere resultatet – i en opgave eller i en virksomhed.

Bogen gennemgår grundlæggende metodiske begreber, problemerkendelse og -formulering, informationsindsamling, markedsanalyse, analyseprocessen og undersøgelsesdesign, kvantitative og kvalitative analyser, bearbejdning af data, økonomi, opfølgning og feedback samt analysetyper.

Lærebogen er rettet mod de merkantile uddannelser, fx markedsføringsøkonom og serviceøkonom.

Yderligere information

Forfatter(e)Jeanette Thomsen Poul K. Faarup Per Bergfors
KategoriBøger
Genre(r)Samfund Og Historie
ForlagHans Reitzels Forlag
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788741271897
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet