Dette er bogen, hvor du finder svar på, hvordan du mest effektivt smitter andre med loyalitetsvirus.
I bogen deler Peter Winther fra den anerkendte konsulentvirksomhed Winholistic rundhåndet ud af sine mere end 30 års succesfulde hands on-erfaringer med adfærdsdesign, holistisk loyalitetsudvikling samt avanceret og meget virkningsfuldt dialogarbejde i både store og små nationale og internationale virksomheder.
Gennem eksempler og cases samt ved at introducere en række håndgribelige og brugbare værktøjer føres læseren gennem forløbet, der gerne skulle lede til voldsom spredning af loyalitetsvirus, både internt og eksternt.
En inspirerende bog med masser af brugbare metoder lige til at implementere. Absolut værd at læse og kan varmt anbefales.
★★★★★
Lennie Kristensen
I en verden, hvor folk træder hinanden over tæerne for at vise den hellige gral, er det befriende at læse en så lettilgængelig bog om et emne, som så mange misforstår. Peter Winther skærer ind til benet i emnedebatten med sin mangeårige erfaring og indsigt, og får på fornemmeste vis skilt fårene fra bukkene. Bogen er fyldt med eksempler og tankevækkende viden, som nu er tilgængelig for alle.
★★★★★
Henrik Mortensen
Rigtig god og inspirerende bog - fyldt med gode og tankevækkende eksempler.
★★★★★
Mia Louise Rasmussen
Jeg fik virkelig meget ud af bogen og blev opmærksom på mange små ting, som har stor betydning - når man er opmærksom på at gøre dem. Jeg vil helt klart anbefale den til andre, som gerne vil lære mere om, hvordan man opbygger en loyal kundekreds.
★★★★★
René Milholt
Fremragende og let læselig bog, som giver et fint indblik i hvordan virksomheder kan arbejde med kundeloyalitet.