Beskrivelse
Sådan arbejder du med Customer Experience Management og Servicedesign i praksis.
Bogen er til dig og den virksomhed, der vil vinde kampen om kunderne. Uanset om du står i fronten, er leder eller længere inde i organisationen. Bogen er til dig, der vil sikre, at kunderne kommer igen, og at de fortæller fantastiske historier om det, de har oplevet i din virksomhed, til deres venner og kolleger.
Bogen er delt ind i 3 sektioner: HVORFOR, HVAD og HVORDAN. I HVORFOR kan du læse om vigtigheden af kundeoplevelser. Der bliver dykket ned i 6 typer af udbytte – blandt andet bedre økonomi, ambassadøreffekt og trivsel i virksomheden. I HVAD kan du læse om fagligheden, om service sammensat af ydelser og oplevelser, om rationelle og emotionelle oplevelser, og om at have kunden i centrum. HVORDAN er delt ind i 3 undersektioner: Ledere, virksomheden og medarbejdere. Hver sektion handler om, hvordan arbejdet konkret skal gribes an. Bogen er skrevet i et letlæseligt sprog, og indholdet er suppleret med gode eksempler, udtalelser fra eksperter og rammende citater.
Omslagsgrafiker: Ian Wisler-Poulsen
Omslagsillustrator: Ian Wisler-Poulsen
Forord af: Ian Wisler-Poulsen
Illustreret af: Sarah Lund Morrison
Redaktør: Mogens Bjerre
Yderligere information
Forfatter(e) | Ian Wisler-Poulsen |
---|---|
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Arkitektur Og Design |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788799993956 |
ISBN-10 | 8799993953 |
Indbinding | Paperback |
Udgave | 1 |
Oplag | 4 |
Sidetal | 288 |
Dimensioner | Bredde: 17.9Cm - Højde: 24Cm |
Tags | Customer Experience Management, Cem, Cx, Servicedesign, Kundeoplevelser, Service, Tag Ansvar For Kundeoplevelsen, Bøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |