Januar Udsalget slutter snart
close

Tag Ansvar For Kundeoplevelsen - Ian Wisler-Poulsen - Bog

Indbinding: Paperbackinfo
289,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.773 anmeldelser

Beskrivelse

Sådan arbejder du med Customer Experience Management og Servicedesign i praksis.

Bogen er til dig og den virksomhed, der vil vinde kampen om kunderne. Uanset om du står i fronten, er leder eller længere inde i organisationen. Bogen er til dig, der vil sikre, at kunderne kommer igen, og at de fortæller fantastiske historier om det, de har oplevet i din virksomhed, til deres venner og kolleger.

Bogen er delt ind i 3 sektioner: HVORFOR, HVAD og HVORDAN. I HVORFOR kan du læse om vigtigheden af kundeoplevelser. Der bliver dykket ned i 6 typer af udbytte – blandt andet bedre økonomi, ambassadøreffekt og trivsel i virksomheden. I HVAD kan du læse om fagligheden, om service sammensat af ydelser og oplevelser, om rationelle og emotionelle oplevelser, og om at have kunden i centrum. HVORDAN er delt ind i 3 undersektioner: Ledere, virksomheden og medarbejdere. Hver sektion handler om, hvordan arbejdet konkret skal gribes an. Bogen er skrevet i et letlæseligt sprog, og indholdet er suppleret med gode eksempler, udtalelser fra eksperter og rammende citater.

Omslagsgrafiker: Ian Wisler-Poulsen

Omslagsillustrator: Ian Wisler-Poulsen

Forord af: Ian Wisler-Poulsen

Illustreret af: Sarah Lund Morrison

Redaktør: Mogens Bjerre

Yderligere information

Forfatter(e)Ian Wisler-Poulsen
KategoriBøger
Genre(r)Arkitektur Og Design
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788799993956
ISBN-108799993953
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet