Januar Udsalget slutter snart
close

20 Designprincipper - Ian Wisler-Poulsen - Bog

Indbinding: Paperbackinfo
219,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.773 anmeldelser

Beskrivelse

At designe handler typisk om at formgive og organisere elementer. Om det er design af et logo, et visitkort, en brugergrænseflade til et website eller en applikation, er det afgørende, at brugeren forstår delelementernes betydning og deres indbyrdes relation: Nogle elementer er vigtigere end andre, nogle elementer hører sammen, og andre elementer skal ses i en bestemt rækkefølge. Ved at følge principperne i denne bog bliver designeren i højere grad i stand til at udforme et design, som brugeren intuitivt forstår.

Bogen gennemgår 20 designprincipper. Hvert princip bliver forklaret på en side, og herefter er der 2-8 sider med visuelle eksempler og supplerende tekst for det pågældende designprincip. Af designprincipper kan nævnes: Nærhed, ensartethed, genkendelighed, grupper, figurdannelse, kontrast, lukkethed og enkelhed. Bogen henvender sig primært til multimediedesignere og grafiske designere, men den kan anvendes af alle, som beskæftiger sig med visuel kommunikation, usability eller design af brugergrænseflader.

Omslagsgrafiker: Ian Wisler-Poulsen
Omslagsillustrator: Ian Wisler-Poulsen
Forord af: Henrik Birkvig
Illustreret af: Ian Wisler-Poulsen
Fotograf: Ian Wisler-Poulsen

Yderligere information

SerieVisuel KommunikationWebdesign
Forfatter(e)Ian Wisler-Poulsen
KategoriBøger
Genre(r)Arkitektur Og Design
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788799993918
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet