Beskrivelse
Bogen handler om at skabe mindeværdige kundeoplevelser og blive den bedste kollega.
Der er 4 kapitler: Det første kapitel handler om kundeoplevelser generelt. Det andet kapitel om, hvordan du bliver den bedste version af dig selv. Det tredje og største kapitel handler om, hvad du skal gøre over for kunder og kolleger. Og det fjerde og sidste kapitel handler om, hvordan du kommer i gang. Jeg håber, du vil med på rejsen – tage det næste skridt – og gøre verden til et bedre sted.
Omslagsgrafiker: Mia Falborg
Omslagsillustrator: Puk Damgaard
Forord af: Ian Wisler-Poulsen
Redaktør: Rikke Luna Hall Mortensen
Yderligere information
Forfatter(e) | Ian Wisler-Poulsen |
---|---|
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Arkitektur Og Design |
Udgivelsesdato | 28/01/2025 |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788799993970 |
ISBN-10 | 879999397X |
Indbinding | Paperback |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 240 |
Dimensioner | Bredde: 17.9Cm - Højde: 24Cm |
Tags | Customer Experience Management, Cem, Cx, Servicedesign, Kundeoplevelser, Service, Den Kop Kaffe Glemmer Jeg Aldrig, Bøger, Bog |