Mød Din Kunde - Malene Bjerre - Bog

Indbinding: Hæftetinfo
169,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.854 anmeldelser

Beskrivelse

Guide til effektiv kommunikation.

Kunden skal i centrum, hvis virksomheden vil nå sit mål med kommunikationen. Så enkelt er det! Har du oplevet at få det afvisende elevatorblik af en butiksekspedient? Har du prøvet at modtage et uforståeligt brev fra en myndighed eller en virksomhed? Så ved du hvordan det føles, når ekspedienten eller brevskriveren glemmer at sætte sig i kundens sted. I Mød din kunde – Guide til effektiv kommunikation viser Malene Bjerre, hvad der sker, når modtageren er i centrum. Hun kommer med ideer, tricks og genveje til at mærke sin kunde og fornemme, hvad modtageren har behov for – i stedet for kun at have sig selv og virksomhedens ønsker på dagsordenen. Mød din kunde handler om, hvorfor det er vigtigt at møde sin kunde i virksomhedens kommunikation. Læs, hvordan du gør – og hvad der sker, når du glemmer at gøre det. Berlingske gav Mød din kunde 3 stjerner: "Glæd dine kunder ved at læse Mød din kunde. De er sjældent samme sted, som du er. Derfor skal en god salgs- og formidlingsindsats være det, som sikrer, at I er det samme sted."

Omslagsgrafiker: Søren Roed Schack

Tegnet af: Søren Roed Schack

Yderligere information

Forfatter(e)Malene Bjerre
KategoriBøger
Genre(r)Erhverv
ForlagGyldendal Business
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788702106015
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet