Januar Udsalg - se alle tilbud
close

Kunderejsen Og De Ustyrlige Kunder I En Digital Tidsalder - Per Østergaard Jacobsen - Bog

Indbinding: Paperbackinfo
119,95 kr
  • local_shippingKun få på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.381 anmeldelser

Beskrivelse

Kunderejsen og de ustyrlige kunder i en digital tidsalder er et opgør med vanetænkning, forældede dogmer og forretningsmodeller, ensidigt teknologi fokus og mindset gabet mellem virksomhed og kunde. Kunderejsen bliver mere og mere afgørende for din virksomheds fremtidige succes.

Data og kundeindsigt er nødvendige hvis man ønsker succes og vækst. Det kræver et nyt mindset til kunder og marked. Ikke alene har forbrugeradfærden ændret sig – heraf ”ustyrlige kunder” i titlen på denne bog – men også den øgede digitalisering og ”mobilization” har flyttet udviklingen fra lineær til cirkulær kundeadfærd. Nye paradigmer og værktøjer er derfor nødvendige. Det starter med et nyt mindset hos ledelsen og medarbejderne for at følge med kunderne. Men også, at forstå og anvende data og nye værktøjer. Kunderejsen kommer mere og mere i fokus. Så start med at gøre det rigtige rigtigt!

I denne bog har vi samlet en række værktøjer til dette. Bogen er skrevet af Per Østergaard Jacobsen, der er regnet som en af de førende eksperter i kunderelationer og Professor Torsten Ringberg, CBS, der gennem sin forskning har dyb indsigt i forbrugeradfærd. Begge har således stor erfaring i arbejdet med kunder, data og mindset.

Omslagsgrafiker: Helene Jacobsen

Omslagsillustrator: Helene Jacobsen

Illustreret af: Helene Jacobsen

Fotograf: Valdemar Bolding

Yderligere information

Forfatter(e)Per Østergaard Jacobsen Torsten Ringberg
KategoriBøger
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788799571451
ISBN-108799571455
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet