Crm 5.0 - De Ustyrlige Kunder I En Digital Tidsalder - Per Østergaard Jacobsen - Bog

Indbinding: Paperbackinfo
319,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 67.130 anmeldelser

Beskrivelse

Mindset, strategi, ledelse og performance i fremtidens forretningsmodeller.

CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder er en håndbog i kundeorientering med fokus på mindset, strategi, ledelse & performance i fremtidens (bæredygtige) forretningsmodeller. Ikke alene har vi et bud på løsningen til at forhindre et fejlslået CRM-projekt. Værktøjskassen kan også anvendes på de mange digitaliseringsprojekter som kommer de kommende år.

Vi har udviklet på den populære Business Model Canvas og gjort den tidssvarende. Vi udfordrer de forskellige kundetilfredshedsmålinger og NPS vanetænkningen.

Vi lukker definitivt ned for AIDA modellen og præsentere en ny model for kunderejsen baseret på kundens ECO-system og med kundeværdi med udgangspunkt i kortlægningen af forbrugeradfærden.

Vi ser på den nye loyalitetsmodel, og på segmenteringsmodeller. Vi advarer mod at anvende personas og kommer naturligvis med opskriften på hvordan man gør det rigtige rigtigt.

Det starter med dig som leder/beslutningstager/influencer og medarbejder. Er du klar til at udvikle, forandre og forankre?

Professor Torsten Ringberg, CBS, Lektor Pernille Rydèn, DTU og Christian Daugaard, Nordisk SoMe Lead, BCG, er gæsteskribenter.

Redaktør: Per Østergaard Jacobsen

Yderligere information

SerieDisruption
Forfatter(e)Per Østergaard Jacobsen
KategoriBøger
Genre(r)Erhverv
ForlagEfficiens
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet