Beskrivelse
Kommunikationsplanlægning er en afgørende disciplin i enhver kommunikationsafdeling og -uddannelse. Virksomheder og organisationer har brug for strategisk tænkende og operationelt handlende kommunikationsfolk, der ved, hvordan man kommer fra mål til resultat.
Kommunikationsplanlægning i praksis er et supplement til teoretiske lærebøger, der viser, hvordan man i fem organisationer reelt arbejder med at planlægge forskellige typer kommunikationsindsatser. Vi kommer med 'backstage' i arbejdet med Sundhedsplatformen (Region Hovedstaden), en grøn omstillingsproces (Aarhus Kommune), en stor fyringsrunde (Falck), en landsdækkende rekrutteringskampagne (Skattestyrelsen) og en ny forretningsstrategi (Din Sundhedsfaglige a-kasse).
Bogen er skrevet til brug i undervisning, hvor fagets teori kan sættes i spil med afsæt i de faglige refleksionsspørgsmål til hvert kapitel. Samtidig er der inspiration til kommunikationsfolk, der ønsker at udvikle deres egen praksis med effektive værktøjer og erfaringer fra kendte eller genkendelige kommunikationsudfordringer.
Redaktør: Henrik Schjerning
Yderligere information
Forfatter(e) | Helle Petersen Louise Hørslev |
---|---|
Kategori | Studiebøger |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788759338421 |
ISBN-10 | 8759338423 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 189 |
Dimensioner | Bredde: 15.6Cm - Højde: 23.1Cm |
Tags | Kommunikationsplanlægning I Praksis, Studiebøger, Bog |