Januar Udsalg - se alle tilbud
close

Hvem Har Taget Min Kaffe? - Tomas Lykke - Bog

1 anmeldelseIndbinding: Paperbackinfo
129,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.434 anmeldelser

Beskrivelse

En lille bog om kundeoplevelser..

Hvad skal der til for at holde på mine kunder?
– Gode kundeoplevelser!


Og hvordan skaber man så dem? Når hverken medarbejdere eller ledelse mister kunden af syne, er grobunden for en kundeorienteret forretning skabt. Det handler denne lille bog om, som er skrevet af Tomas Lykke, partner hos H&B og ekspert inden for kundeorientering. Bogen præsenterer dig for et simplificeret, men relaterbart univers, i form af kaffebaren ALBERTS. Den loyale medarbejder Benny er historiens fortæller, og gennem hans øjne får du inspiration og ideer til, hvordan du og dine kolleger, ledere og medarbejdere i fællesskab kan arbejde med kundeorientering i jeres virksomhed. Bogen henvender sig til alle medarbejdere og ledere i virksomheder, hvor kunden er central for virksomhedens fortsatte vækst. Bogen er letlæst, og kan anvendes til inspiration og provokation, når virksomheden vil videre i arbejdet med forbedring af kundeoplevelsen.

Yderligere information

Forfatter(e)Tomas Lykke
KategoriBøger
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788771920604
ISBN-108771920609
Vis mere

Kundernes vurdering

Vores brugere har bedømt Hvem Har Taget Min Kaffe? Bog til 5 ud af 5 stjerner baseret på 1 anmeldelse
Bedøm produktet
Isabella søe lykke
Hej Tomas/far
Jeg har læst din bog som du nok ved, den er god, selvom jeg har ikke noget med arbejde at gøre nu hvor jeg kun er 12. men jeg syntes den er god og du forklare tingene på en måde der er nem at forstå.

Mvh din yngste datter Isabella