Beskrivelse
Et tværfagligt perspektiv.
Corporate communication er et paraplybegreb, som dækker over de mangeartede kommunikationsaktiviteter,der udøves i en virksomhed. Fokus er på en stringent og sammenhængende kommunikation af identitet og værdier i dialogen med omverdenen.
I det strategiske og praktiske arbejde med corporate communication ligger muligheden for at danne og fastholde billedet af den unikke og troværdige virksomhed.
Corporate communication – et tværfagligt perspektiv indeholder:
Corporate communication – et tværfagligt perspektiv retter sig mod undervisningsforløb på videregående uddannelser samt mod praktikere, der ønsker en opdatering på kommunikationsområdet.
Fagredaktør: Birgitte Norlyk
Yderligere information
Forfatter(e) | Per Vagn Freytag Birgitte Norlyk Christa Thomsen Elin Brandi Sørensen Anders V. Munch Per Krogh Hansen Cindie Aaen Maagaard |
---|---|
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Samfund Og Historie |
Forlag | Hans Reitzels Forlag |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788741263816 |
ISBN-10 | 8741263816 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 2 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 152 |
Dimensioner | Bredde: 17.3Cm - Højde: 24.6Cm |
Tags | Corporate Communication, Bøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |