Beskrivelse
Designprocessen.
Visuel identitet. Designprocessen er den første bog på dansk, der giver et sammenhængende overblik over hele processen bag design af visuel brandidentitet – fra brandstrategi til lancering. Bogens teori understøttes af et sjældent indblik i cases fra 12 af Danmarks mest indflydelsesrige designbureauer.
Visuel identitets-projekter benytter særlige begreber, som er nødvendige at kende til hvad enten man er designer, designkøber, strateg, projektleder eller praktikant. Hensigten med bogen er derfor at fungere som en fælles referenceramme for alle involverede. Derudover er det håbet, at bogen dokumenterer den tiltrækningskraft, den visuelle identitet kan tilføre et brand.
Redaktør: Henrik Schjerning
Yderligere information
Forfatter(e) | Anne Mette Hartelius |
---|---|
Kategori | Studiebøger |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788775720132 |
ISBN-10 | 8775720132 |
Indbinding | Hardback |
Udgave | 1 |
Oplag | 2 |
Sidetal | 272 |
Dimensioner | Bredde: 23.1Cm - Højde: 30Cm |
Tags | Visuel Identitet, Studiebøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |