Beskrivelse
Sådan får du den moderne kunde til at vælge lige netop din butik.
Hvornår har du sidst anskaffet dig et produkt, der fik alle på vejen til at stimle sammen i beundring på samme måde, som et nyt tv-apparat eller bil gjorde i 1950’erne? Nej vel?
De fleste moderne butikker sælger varer, man kan få tilsvarende overalt. Derfor er man nødt til at give folk andre grunde til at komme i butikkerne, end at man har varer på hylden.
Butikken skal flytte sig fra at sælge de gode produkter til at sælge det gode liv og skabe værdi for kunderne i alle led af forretningsmodellen.
Flemming Birch viser, hvordan man som moderne butik kan skabe værdi for kunderne gennem:
- Oplevelses- og transformationsøkonomi
- Den gode handel
- Storytelling, storyselling og storyliving
- Trends og trendspotting
- Content
- Marketing
- Branding
- CSR
- Segmentering
- Omnichannel
Det gør han med masser af praktiske eksempler fra virkeligheden, som du kan lade inspirere af i din butik.
Flemming Birch er indehaver af konsulentvirksomheden Birch & Birch, der formidler markedstrends i forbrug og detailhandel.
Yderligere information
Forfatter(e) | Flemming Birch |
---|---|
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Erhverv |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788771965018 |
ISBN-10 | 8771965017 |
Indbinding | Paperback |
Udgave | 1 |
Sidetal | 128 |
Dimensioner | Bredde: 17Cm - Højde: 24Cm |
Tags | Salg, Butik, Oplevelsesøkonomi, Salgspsykologi, Kunder, Detailhandel, Lærebog, Værdiskabende Salg I Detailhandlen, Bøger, Bog |