Januar Udsalg - se alle tilbud
close

Rule Breaking Strategy - Jens Refshøj - Bog

Indbinding: Hæftetinfo
399,95 kr
  • blockIkke på lager
  • scheduleLevering: 5-15 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.444 anmeldelser

Beskrivelse

Succes behøver ikke at handle om at bekæmpe sine konkurrenter på de sædavnlige måder eller opfinde en ny branche. For langt de fleste virksomheder kan det bedre betale sig at udvikle nye spilleregler i det marked, hvor de allerede befinder sig.

Rule Breaking Strategy handler om, hvordan din virksomhed ved at udfordre, og måske tilmed bryde, de uskrevne love i din branche kan erobre en ny og bedre plads i markedet. For virksomheder som Zipcar, Skype, Triumph, Ryanair og Louis Nielsen er det lykkedes. De så ideen i at vende tingene på hovedet og gøre noget fuldstændig uventet. Med hver deres vindende strategi gjorde de oprør mod de uskrevne regler, der kendetegnede deres branche og fik vendt markedet til deres fordel.

Målet med denne bog er at inspirere til anderledes strategi- og forretningsudvikling. Gennem henvisninger til teori og ved beskrivelser af virksomheder, der aktivt har brudt med reglerne og skabt en ny regelbrydende forretningsstrategi, fortæller forfatterne, hvordan en virksomhed kan få en ny og meget bedre position på et trængt marked. Jens Refshøj og Anja Sondrup beskriver endvidere helt konkret, hvordan en rule breaking-proces kan forløbe ligesom de giver anvisninger på værktøjer til den proces.

Yderligere information

Oprindelig titelRulebreaking Strategy
Forfatter(e)Jens Refshøj
KategoriBøger
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788750053514
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet