Beskrivelse
Vi har alle været kunder i servicefabrikken. Hvor god service er undtagelsen frem for reglen, og hvor organisationsforandringer sjældent ender med at være succesfulde. Hvor intentioner om regelforenklinger fører til flere regler, og hvor formål og mening tabes på gulvet med dårlige kundeoplevelser og høje omkostninger som den naturlige konsekvens.
I servicefabrikken masseproduceres services med fokus på standardisering, lave enhedsomkostninger og funktionel specialisering. Men service kan ikke betragtes som et standardprodukt til samlebåndet, da man i service hjælper kunder, der har individuelle behov og præferencer, ud fra et bestemt formål. Derfor er der behov for at udfordre måden, man tænker design og ledelse af organisationen på.
I denne bog afdækker Jonas Astrup Beck og Kristian Astrup Nielsen servicefabrikkens forældede ledelsesparadigme. Derefter hjælper de dig til at se vejen fremad ved at stille skarpt på to overordnede problemstillinger: 1) hvordan man designer og leder serviceorganisationer som helheder, og 2) hvordan man skaber effektive organisationsforandringer.
Gennem introduktion til teori, metode og praktiske cases vil du få indblik i et ledelsesperspektiv og en tilgang til forandring, som gavner borgere og kunder, den organisatoriske bundlinje og medarbejdernes arbejdsglæde. Men det kræver, at du river servicefabrikkerne ned.
I bogen introduceres du for:Yderligere information
Forfatter(e) | Jonas Astrup Beck Kristian Astrup Nielsen |
---|---|
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Erhverv |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788797324103 |
ISBN-10 | 8797324108 |
Indbinding | Hardback |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 311 |
Dimensioner | Bredde: 17.8Cm - Højde: 25Cm |
Tags | Riv Servicefabrikkerne Ned, Bøger, Bog |
Fremragende
65.395 anmeldelser
Vi har det klare princip, at nethandel skal være sikkert, billigt og hurtigt for vores kunder.
Vi prioriterer sikkerheden utrolig højt, for det er noget af det vigtigste at sørge for er i orden, når det drejer sig om handel på Internettet. NETS har godkendt vores løsning for Internetbetaling, og det er din garanti for sikkerheden bag din Internetbetaling. Så når du handler og betaler via Internettet hos Gucca.dk, er det sikkert.
De 100 dages fuld returret gælder naturligvis alle typer varer hos Gucca.dk. Kort sagt, måtte du fortryde dit køb, så returnerer du blot din vare, og vi refunderer dine penge. Vi står naturligvis altid til rådighed med svar og rådgivning, såfremt du ønsker at returnere dit produkt.
Som vores kunde, skal du selvfølgelig ikke vente i for lang tid på dit produkt. Vi leverer sikkert og hurtigt. Vi knokler for, at du modtager forsendelsen indenfor 1-2 hverdage, såfremt vi er lagerførende. Du kan se den præcise lagerstatus på det enkelte produkt. Tag fat i os såfremt du stadigvæk skulle have spørgsmål til enten lagerstatus eller leveringstid for en vare.
Når du handler hos os, tilbyder vi dig at vælge blandt flere forskellige typer betalinger. Her skal du selvfølgelig gøre brug af den betalingsform, der passer lige til dig. Uanset hvilken betalingsform, du vælger - så kan du altid føle dig sikker og tryg. Se hvilke betalingsmuligheder du har hvis du benytter førnævnte link. Desuden skal du huske på, at hvis du gør brug af kreditkort, trækker vi først pengene den dag vi sender varen til dig.
Har du spørgsmål, eller opstår der problemer i forbindelse med dit besøg på Gucca.dk, er du altid velkommen til at tage kontakt til os. Du kan sende e-mail eller ringe til os imellem 10-15 alle hverdage, og vi er altid klar til at hjælpe dig - med et smil og godt humør.
Handler du hos os, har du mulighed for at tracke din forsendelse, fra den sendes fra vores lager, og til du har den i hænderne. Når du modtager din kvittering, efter betaling er foretaget, så får du mulighed for at besøge din personlige ordreside. På din ordreside kan du se, hvornår vi sender din pakke. Vi sender en e-mail med leveringsinformation til dig, i samme øjeblik vi har afsendt din pakke.