Beskrivelse
Danske & EU-retlige konkurrenceregler.
Regelsamling i markedsføringsret tilbyder både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler, samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler.
Regelsamling i markedsføringsret er bygget op i to dele og indeholder både de danske og EU regler samt internationale vedtagelser.
Denne regelsamling i markedsføringsret er udgivet til brug for undervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved Det Juridiske Fakultet, Københavns Universitet. Studerende ved landets andre juridiske fakulteter kan med fordel anvende regelsamlingen.
Yderligere information
Forfatter(e) | Caroline Heide-Jørgensen |
---|---|
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Erhverv |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788757446395 |
ISBN-10 | 8757446393 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 7 |
Oplag | 1 |
Dimensioner | Bredde: 21.3Cm - Højde: 29.7Cm |
Tags | Regelsamling I Markedsføringsret, Bøger, Bog |