Oplevelsesdesign - Christian Jantzen - Bog

Indbinding: Hæftetinfo
359,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.813 anmeldelser

Beskrivelse

Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til indkøbscentre i New York og Wien, fra McDonald’s til Madeleines Madteater, fra Prada og Apple Store til Mercedes og Autostadt. Bogen tilbyder således begreber, teorier og analytiske værktøjer både til de læsere, der vil blive bedre til at forstå, hvad gode oplevelser er, og til de praktikere, som vil arbejde mere systematisk med tilvejebringelsen af udviklende oplevelser.

Yderligere information

SerieOplevelsesøkonomi
Forfatter(e)Christian Jantzen Mikael Vetner Julie Bouchet
KategoriStudiebøger
ForlagSamfundslitteratur
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788759315774
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet