Beskrivelse
Bogen ”Morgendagens digitale salg & markedsføring” bygger – som den første af sin slags – bro mellem digitalt salg og markedsføring og mellem teori og praksis.
Den giver dig på en gang en enkel og praktisk introduktion til, hvordan du strategisk og praktisk arbejder med digitalt salg – i dag og i fremtiden. Du vil derfor opleve, at den er rig på eksempler og cases og er skrevet i et lettilgængeligt sprog. Samtidig er bogen velunderbygget med kilder hentet fra både klassiske og nye teorier inden for markedsføring, kommunikation, salg og journalistik.
”Morgendagens digitale salg & markedsføring” er kort sagt skrevet både til dig, der arbejder med salg i en organisation, og til undervisningsbrug på erhvervsakademier, professionshøjskoler, handelshøjskoler og universiteter, ligesom den kan bruges som opslagsværk.
Bogen er skrevet af uddannelsesleder Andreas Bach-Laursen og selvstændig kommunikationsrådgiver Jeannette Refstrup – som begge også underviser i digitalt salg, markedsføring og kommunikation på Erhvervsakademiet IBA i Kolding.
Yderligere information
Forfatter(e) | Andreas Bach-Laursen Jeanette Refstrup |
---|---|
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Erhverv |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788797245118 |
ISBN-10 | 8797245119 |
Indbinding | Hardback |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 276 |
Dimensioner | Bredde: 17.8Cm - Højde: 25Cm |
Tags | Morgendagens Digitale Salg & Markedsføring, Bøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |