Marketing 3.0 - Philip Kotler - Bog

Indbinding: Indbundetinfo
459,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.813 anmeldelser

Beskrivelse

Kan virksomheder både arbejde for menneskeheden og for profitten? Det mener en af verdens mest betydningsfulde businesstænkere marketingguruen Philip Kotler. Faktisk er de nødt til at kunne begge dele, hvis de skal overleve i en tid, hvor sociale medier giver kunderne stadig større magt, og verden står over for store udfordringer.

Tidens forbrugere efterspørger ikke alene et godt produkt, men ansvarlige virksomheder, der tager verdens problemer alvorligt og imødekommer forbrugernes behov for mening og åndelighed. Det er budskabet i Marketing 3.0. Bogen, hvor Philip Kotler og medforfatterne, Hermawan Kartajaya og Iwan Setiawan, lancerer en nye retning inden for markedsføring: Marketing 3.0.

Yderligere information

Forfatter(e)Philip Kotler Hermawan Kartajaya Iwan Setiawan
KategoriBøger
Genre(r)Erhverv
ForlagL&R Business
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788711411841
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet