Beskrivelse
Immaterialret.
Markedsret Del 3 foreligger nu i en 6. udgave, som har fokus på nogle af de mest erhvervsrelevante dele af immaterialretten, dvs. de lovbestemte enerettigheder som er knyttet til fremstilling og salg af produkter (i bred forstand) samt – ikke mindst – til brug af særlige forretningskendetegn, hvilket først og fremmest vil sige varemærker.
Fremstillingen knytter sig til "Markedsret Del 1" om konkurrencebegrænsningsretten, som udkom i 6. udgave i 2014, og "Markedsret Del 2" om markedsføringsret og konkurrenceværn, som udkom i 6. udgave i 2015.
Trilogien skal ses som et hele, og kapitlerne er nummereret fortløbende, således at denne Del 3 starter med kapitel 5. Fremstillingerne i de enkelte dele kan dog også læses og benyttes hver for sig - som praktiske opslagsbøger eller som undervisningsgrundlag på de respektive områder.
Indholdsoversigt:
Yderligere information
Serie | Markedsret |
---|---|
Forfatter(e) | Madsen P |
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Erhverv |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788757436211 |
ISBN-10 | 8757436215 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 6 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 425 |
Dimensioner | Bredde: 16.6Cm - Højde: 23.5Cm |
Genveje | Markedsret - Bøger |
Tags | Markedsret Del 3, Bøger, Bog |