Beskrivelse
Virksomheden i samfundet.
Tidligere lå virksomhedens legitimitet i fælles normer, kontrol og central regulering via lovgivningen. I dag må virksomheden begrunde og berettige sig i legitimeringsprocesser præget af flydende, flertydige normer. Kommunikative kompetencer og praksisser er blevet en fundamental forudsætning for at kunne navigere i et stadig mere dynamisk og mangfoldigt samfund. Samfundets legitimeringsprocesser har øget og ændret kompleksiteten mellem virksomhed og omverden. Det har medført en eksplosion i virksomheders kommunikative praksisser.
Yderligere information
Serie | Den Kommunikerende Organisation |
---|---|
Forfatter(e) | Susanne Holmström Susanne Kjærbeck |
Kategori | Studiebøger |
Forlag | Samfundslitteratur |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788759315392 |
ISBN-10 | 8759315393 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 319 |
Dimensioner | Bredde: 17.2Cm - Højde: 24Cm |
Genveje | Den Kommunikerende Organisation - Bøger |
Tags | Legitimitet Under Forandring, Studiebøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |