Januar Udsalg - se alle tilbud
close

Kommunikation Og Kultur I Service- Og Oplevelsesbranchen - Maria Larsen-Zarechnova - Bog

Indbinding: Hæftetinfo
419,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.444 anmeldelser

Beskrivelse

Hvad, hvorfor og hvordan.

Denne praksisnære bog er til dig, der studerer på en videregående uddannelse i service- og oplevelsesledelse (inden for områder som fx hospitality, turisme, sport og events, detailhandel og e-tail).

Bogens fem dele giver dig en dynamisk og praktisk læring gennem teoretiske perspektiver med talrige eksempler, udtalelser fra brancheeksperter og henvisninger til online indhold og opgaver. Nogle af de valgte eksempler er internationale, mens andre er lokale eksempler fra Danmark, som du vil kunne genkende og let forholde dig til.

Du vil få styr på de grundlæggende (interkulturelle) principper og kompetencer inden for virksomhedskommunikation, såsom:

  • At kende og forstå målgruppen for dit budskab, herunder personer med en anden kulturel, social og faglig baggrund og at fastlægge de mest effektive medier til dine budskaber
  • At forstå interkulturelle kommunikationsprocesser
  • At bruge kulturel intelligens i din kommunikation
  • At kommunikere effektivt internt i virksomheden med kunderne
  • At deltage i nonverbal kommunikation

Omslagsgrafiker: Olga Bramsen

Tegnet af: Kit Hansen Grafisk Kommunikation

Yderligere information

Forfatter(e)Maria Larsen-Zarechnova Anna Hammershøy
KategoriBøger
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788702401431
ISBN-108702401431
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet