Beskrivelse
Hvad, hvorfor og hvordan.
Denne praksisnære bog er til dig, der studerer på en videregående uddannelse i service- og oplevelsesledelse (inden for områder som fx hospitality, turisme, sport og events, detailhandel og e-tail).
Bogens fem dele giver dig en dynamisk og praktisk læring gennem teoretiske perspektiver med talrige eksempler, udtalelser fra brancheeksperter og henvisninger til online indhold og opgaver. Nogle af de valgte eksempler er internationale, mens andre er lokale eksempler fra Danmark, som du vil kunne genkende og let forholde dig til.
Du vil få styr på de grundlæggende (interkulturelle) principper og kompetencer inden for virksomhedskommunikation, såsom:
Omslagsgrafiker: Olga Bramsen
Tegnet af: Kit Hansen Grafisk Kommunikation
Yderligere information
Forfatter(e) | Maria Larsen-Zarechnova Anna Hammershøy |
---|---|
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Samfund Og Historie |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788702401431 |
ISBN-10 | 8702401431 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 360 |
Dimensioner | Bredde: 20Cm - Højde: 32Cm |
Tags | Kommunikation Og Kultur I Service, Bøger, Bog |