Beskrivelse
Helle Aarøe Nissen udfolder begrebet innovation. Hun introducerer til innovationsprocessens elementer og den komplekse vej til markedet. Med udgangspunkt i en holistisk tilgang til innovationsprocessen integreres et markedsperspektiv med udviklingen af innovationer. Bogen har fokus på innovationsledelse, samarbejde i innovationsteams, identificering af kundegrupper, positionering af innovationer og udfoldelse af, hvad kommercialisering indeholder.
Bogen henvender sig både til studerende i innovation og markedsudvikling på videregående uddannelser og til praktikere, som arbejder med innovation i virksomheder og andre organisationer.
Helle Aarøe Nissen er ph. d. i Erhvervsøkonomi fra Syddansk Universitet. Hun forsker i virksomheders udvikling og kommercialisering af innovationer.
Yderligere information
Forfatter(e) | Helle Aarøe Nissen |
---|---|
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Samfund Og Historie |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788741273594 |
ISBN-10 | 8741273594 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 1 |
Oplag | 2 |
Sidetal | 128 |
Dimensioner | Bredde: 13.6Cm - Højde: 21.7Cm |
Tags | Innovationsprocessen Og Vejen Til Markedet, Bøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |