Januar Udsalg - se alle tilbud
close

Grafisk Design I Et Følelsesperspektiv - Anne Mette Hartelius - Bog

Indbinding: Hæftetinfo
249,95 kr
  • blockIkke på lager
  • scheduleLevering: 3-15 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.349 anmeldelser

Beskrivelse

61 visuelle greb og deres effekt.

Visuelle udtryk skaber forskellige følelsesreaktioner. Derfor er det som grafisk designer afgørende at have forståelse for, hvordan form bliver til følelse hos modtageren af et visuelt koncept.

Grafisk design i et følelsesperspektiv er både en teoretisk indføring i, hvordan vi som mennesker forstår og fortolker visuelle stimuli, og en præsentation af praksisorienterede redskaber, der hjælper grafikere med at udvikle de mest velegnede designkoncepter for deres kunder.

Med denne nye tilgang til grafisk design får man mulighed for at italesætte den værdi, visuelle koncepter kan tilføre et brand ved hjælp af analyseredskaberne Følelseshjulet og Kataloget over visuelle greb, der kan bruges til at kortlægge et brands følelsesprofil og finde dens visuelle modparter.

Bogen henvender sig til såvel praktiserende grafikere som til studerende, der er interesserede i at skærpe kommunikationen om visuel identitet og blive mere bevidste om, hvordan de i deres arbejde oversætter ord til visuelle symboler, figurer og former.

Redaktør: Henrik Schjerning

Yderligere information

SerieVisuel Kommunikation
Forfatter(e)Anne Mette Hartelius
KategoriStudiebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788775720163
ISBN-108775720167
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet