Good To Great Bestseller - Jim Collins - Bog

Indbinding: Indbundetinfo
319,95 kr
Forlagets pris 349,95 kr
Du sparer 30,00 kr (9%)
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.825 anmeldelser

Beskrivelse

Hvordan kan en god virksomhed tage springet og blive en fantastisk virksomhed? Og blive ved med at være på toppen.

Gennem et omfattende researcharbejde fortæller forfatteren i denne opsigtsvækkende bog om de krav, der stilles til virksomheder, som vil hæve sig op over det almindelige. Som vil gå fra Good to Great - og blive der. De fleste virksomheder opnår ikke fantastiske resultater, fordi de stiller sig tilfredse med gode resultater. Men det gode er ikke tilstrækkeligt. Det gode er en fjende af det fantastiske. Det er budskabet i Jim Collins bog, Good to Great.
Men hvordan kan en god virksomhed blive til en fantastisk virksomhed? Spørgsmålet er udgangspunktet for fem års researcharbejde og grundlaget for Good to Great.

Jim Collins kunne efter sit omfattende analysearbejde udnævne blot 11 amerikanske virksomheder til at være "gode-til-fantastiske-virksomheder". Virksomhederne havde alle taget springet fra at præstere gode resultater til at opnå fantastiske resultater - og havde opretholdt dem i en periode på mindst 15 år! Denne gruppe virksomheder sammenlignede Jim Collins med en omhyggeligt udvalgt kontrolgruppe af virksomheder, der ikke havde taget springet, eller som ikke havde formået at opretholde deres resultater.
På denne måde har Jim Collins fundet frem til de væsentligste faktorer og de karakteristika, der adskiller de fantastiske virksomheder fra de gode. Blandt disse fantastiske virksomheder finder man: Abbott, Circuit City, Fannie Mae, Gillette, Kimberly-Clark, Philip Morris og Walgreens.

Yderligere information

Forfatter(e)Jim Collins Collins Jim
KategoriBøger
Genre(r)Erhverv
ForlagAkademisk Forlag
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788776643959
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet