Beskrivelse
Sådan skaber du loyale kunder med B2B-inbound.
Hvordan imødekommer og fastholder man B2B-kunder i en tid, hvor forbrugeren har adgang til uendelige informationskilder og kan vælge og vrage mellem hundredvis af løsninger og produkter?
Det kan du blive klogere på i denne bog, som indfører dig i strategierne bag B2B-inbound marketing og salg. Metodikken skaber autentisk dialog, langvarige kunderelationer og vil løfte både marketing og salg i din virksomhed til nye niveauer.
Bogen behandler alle aspekter af arbejdet med B2B-inbound, herunder:
Yderligere information
Forfatter(e) | Emil Friis Lotte Lauridsen |
---|---|
Kategori | Studiebøger |
Forlag | Samfundslitteratur |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788759343166 |
ISBN-10 | 8759343168 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 95 |
Dimensioner | Bredde: 15Cm - Højde: 21Cm |
Tags | Inbound, Kunderejse, Content, Marketing, Salg, B2B, Forstå Din Digitale Kunde, Studiebøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |