Beskrivelse
Ledere og konsulenter skal fremover kunne analysere og udvikle virksomhedens autentiske identitet, for at skabe succesfulde virksomheder og brands.
I Den autentiske virksomhed kan du opleve nogle af verdens mest succesfulde brands og få at vide, hvordan de opnåede deres succes som forretning og brand. René Redzepi fra Noma fortæller om rejsen fra outsider til verdens bedste.
LEGO-topchef Jørgen Vig Knudstorp belyser bevægelsen fra krise til en fælles, meningsfuld vision. Og Jan Ryde, ejeren af Hästens, fortæller hvordan han har forløst familievirksomhedens potentiale ved at genopdage virksomhedens autentiske identitet.
Den autentiske virksomhed er skrevet til ledere, som har ansvar for strategisk forretningsudvikling, organisatorisk forandring, udvikling af virksomhedens brand, markedsføring og kommunikation. Ledere I både kommercielle virksomheder såvel som offentlige virksomheder, ministerier, og kommuner kan få inspiration fra bogen og de gode eksempler.
Denne special edition har et særligt foldet omslag med en praktisk guide til identitetsprocessen og en plakat, som kan foldes ud. Desuden får du sammen med bogen en mulepose i rå bomuld med hvidt tryk, størrelse 37 x 41 cm.
Det kan du lære:
Yderligere information
Forfatter(e) | Nikolaj Stagis |
---|---|
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Erhverv |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788799902118 |
ISBN-10 | 8799902117 |
Indbinding | Hardback |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 354 |
Dimensioner | Bredde: 18Cm - Højde: 24Cm |
Tags | Den Autentiske Virksomhed, Bøger, Bog |