Beskrivelse
Blue Ocean Strategy indeholder en systematisk metode til at gøre konkurrenterne irrelevante og beskriver nogle principper og værktøjer, alle organisationer kan bruge til at skabe og fastholde deres egne blå oceaner.
Denne udvidede udgave indeholder:
Denne bestseller er et banebrydende værk, der vender op og ned på den traditionelle tankegang knyttet til strategi. Den anviser en helt ny vej til fremtidig succes. Betragt den som din guide til at skabe et konkurrencefrit markedsområde – og til at gøre konkurrenterne irrelevante.
Yderligere information
Forfatter(e) | W. Chan Kim Renée Mauborgne |
---|---|
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Erhverv |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788750051343 |
ISBN-10 | 8750051342 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 3 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 320 |
Dimensioner | Bredde: 15.4Cm - Højde: 22.8Cm |
Tags | Blue Ocean Strategy, Bøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |