Januar Udsalg - se alle tilbud
close

Absolut Strategi - Henrik Ørholst - Bog

Indbinding: Hæftetinfo
329,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.484 anmeldelser

Beskrivelse

Her får du en introduktionsbog til strategi, som kan læses uden forudgående kendskab til emnet. Den er skrevet til bachelorniveau, men praktikere kan også få stort udbytte af bogen, da den seneste faglige udvikling inden for feltet er med.

Bogen giver et samlet overblik over de centrale klassiske teorier og modeller inden for forretningsstrategi i kombination med udvalgt ny teori. Det er en bog, som tager et praktisk udgangspunkt med mange aktuelle eksempler fra kendte danske og udenlandske virksomheder.

I denne 2. udgave er cases opdateret, og der er tilføjet fokus på ESG og bæredygtighed. Der er desuden to interviews om strategi med CEO Kristian Teär fra B&O og CEO Denise Christensen fra Birger Christensen Collective.

Strategi er mere relevant end nogensinde før. I en turbulent verden, hvor usikkerheden er stor, og forandringerne mange, er det nødvendigt at vide og beslutte, i hvilken retning en virksomhed skal udvikle sig. “Organisations need a strategy in normal times, but they especially need one in turbulent times like today,” skriver professor Costas Markides fra London Business School i forordet.

Henrik Ørholst har arbejdet med strategi siden første halvdel af 1980’erne. Både som underviser og som praktiker. I dag er han tilknyttet TV2 News som erhvervskommentator, boganmelder på Børsen og medlem af panelet i podcasten “Bundlinjen” hos FINANS/Jyllands-Posten. Han underviser og er censor i strategi. Han har bla. tidligere været ansat hos PA Consulting Group, PFA Pension og Hildebrandt & Brandi.

Tegnet af: Kit Hansen Grafisk Kommunikation

Yderligere information

Forfatter(e)Henrik Ørholst
KategoriBøger
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788702411881
ISBN-108702411881
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet