Strategies In Emerging Markets - Bent Petersen - Bog

Indbinding: Hæftetinfo
279,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.922 anmeldelser

Beskrivelse

A Case Book on Danish Multinational Corporations in China and India.

Verdens økonomiske tyngdepunkt forskyder sig til Asien. De asiatiske markeder er vokset de sidste årtier og rummer et stadigt større potentiale for danske virksomheder. Det gælder ikke mindst for Kina og Indien. Strategies in Emerging Markets fortæller om de erfaringer, som syv større danske virksomheder har gjort sig med disse markeder og deres muligheder og faldgrupper. Bogen henvender sig primært til studerende inden for internationale virksomhedsstudier, erhvervsøkonomi og strategi. Også virksomhedsledere, der arbejder med vækstmarkeder, vil kunne drage nytte af bogen.

Yderligere information

Forfatter(e)Bent Petersen Torben Pedersen Michael W. Hansen Marcus M. Larsen Peter Wad
KategoriStudiebøger
ForlagCbs Press
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788763002363
ISBN-108763002361
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet