Beskrivelse
- Lær hvad social selling er
- Få det bedste ud af LinkedIn for dig som person, og for din virksomhed
- Dyrk og styrk dit brand
- Optimer din profil
- Skriv effektive statusopdateringer
Social
selling kan kort opsummeres som kunsten at sælge til sit sociale
netværk. Det handler om at udnytte de sociale platforme ordentligt, så
det bliver lettere for os – som individer eller som del af en virksomhed
– at hjælpe og få gavn af netværket: socialt, fagligt og økonomisk.
Dette
todelte hæfte henvender sig dels til individer, der ønsker at opnå en
forståelse for hvordan man kan bruge social selling som et led i sin
personlige karriereudvikling, og dels til virksomheder, der ønsker at
fremme brugen af social selling til at styrke virksomhedens renommé og
optimere det daglige salgsarbejde. Alle afsnit er krydret med tips og
tricks fra personer i forfatterens netværk, og hvert kapitel indeholder
eksempler eller cases, der kan inspirere dig til at mestre social
selling.
Annemarie Kirk har siden 2012 arbejdet med rådgivning i brugen af LinkedIn, både for virksomheder med henblik på øget kundeloyalitet og omsætning, og for personer med henblik på individuel karrieudvikling og netværksopbygning.