Januar Udsalg - se alle tilbud
close

Musik Og Entreprenørskab - Mads Walther-Hansen - Bog

Indbinding: Hæftetinfo
249,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 66.320 anmeldelser

Beskrivelse

Muligheder og barrierer i musiklivet.

Musiklivet har altid været i hastig forandring. De vanskelige og uforudsigelige konkurrencevilkår på musikmarkedet begrænser ofte mulighederne for at skabe sig en karriere som musikartist. Og har man som iværksætter en idé til et kommercielt eller socialt musikprojekt, står man som regel over for et stort og kompliceret arbejde med at gøre sit produkt relevant og skabe opmærksomhed om det.

Musik og entreprenørskab – muligheder og barrierer i musiklivet giver en indføring i en række metodiske og teoretiske tilgange til det konstruktive samspil mellem musik og entreprenørskab. Med inspiration fra bl. a. effectuation-teori og LEAN-entreprenørskab viser bogen, at det er muligt at bryde med nogle af markedsstrukturernes barrierer – f. eks. ved at man som musikentreprenør arbejder systematisk med forandring og innovation. Til gavn for musikforbrugere, for borgere og for samfundet som helhed.

Bogen behandler tre perspektiver på entreprenørskab i musiklivet – det kunstneriske, det sociale og det økonomiske – og bidrager med ny viden om, hvordan man kan planlægge, igangsætte og udvikle musikprojekter, der får det hele til at spille sammen.

Redaktør: Henrik Schjerning

Yderligere information

SerieIværksætteri
Forfatter(e)Mads Walther-Hansen
KategoriStudiebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788759341551
ISBN-108759341556
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet